חייג עכשיו

המלצות לטיול בכרתים

– חוויה עוצרת נשימה במורד המצוקים של כרתים

רכסי הרים גבוהים ושופעי צמחייה, לגונות מהפנטות בגוונים שונים של כחול וטורקיז, שדות עמוסים בפרחים, שקט ושלווה שלא ניתן למצוא בהרבה מקומות: כל אלה ועוד הם מה שהופכים את האי כרתים לאחד המקומות הפופולריים ביותר לתיירות. האי היווני ידוע בחופיו היפים, בכפריו הקסומים ובצמחיה המגוונת שלו, ומושך כמעט רבע מכל התיירות במדינה.

טיול בכרתים – המלצות

כרתים כאמור מלא בחופים מרהיבים, אבל אחד הפופולריים שבהם הוא חוף רתימנו הנמצא במרכז קו החוף הצפוני של האי. מדובר בחוף רחב שוליים וקרוב למרכז העניינים שמאפשר לתיירים לתפוס קצת שמש ולהירגע אחרי שוטטות ארוכה ברחובות האי.

עיר החוף של רתימנו היא מקום מושלם למי שרוצה להישאר קרוב למרכז העניינים, אבל אם אתם מחפשים לשחות במים הצלולים של הים התיכון וליהנות מהשקט והבריזה, נסו לנדוד מחוץ לעיר ולחקור את הסביבה של אזור רתימנו. לא צריך להרחיק הרבה בכרתים כדי למצוא אתרי טבע שקטים ומרהיבים.

חוף מומלץ נוסף בצפון האי כרתים, הוא חוף באלי, שם נמצא כפר דייגים ששמר על היופי העתיק שלו ועדיין לא הפך לאזור קניות תיירותי.
בדרום, תוכלו למצוא את חוף איה גליני ואת פלקיאס, שם נמצאים בתי מלון קטנים ומושקעים לאורך החוף. אם תעברו את בתי המלון ותמשיכו לחקור קצת את קו החוף הדרומי, תוכלו למצוא חופים קטנים שיהיו רק שלכם.

המלצות לטיול בכרתים יש בשפע. בנוסף לחופי הים, האי כרתים מלא בהיסטוריה עתיקה ומרתקת, אפשר למצוא בו אוכל יווני משובח, חיי לילה, כפרים ציוריים ומסלולי טיול.

ההמלצה שלנו היא מיוחדת וייחודית ותגלה לכם חלקים מהאי הקסום שלא הרבה מגיעים אליו.

בחברת “ערוצים בטבע” ארגנו עבורכם טיול קניונינג בכרתים, מאורגן עד הפרט האחרון – 4 ימים מלאים של חווית סנפלינג ואתגר בין הקניונים המרהיבים של האי ההיסטורי. טיול הרפתקני המשלב סנפלינג בערוצי טבע מדהימים ובתוך מפלי מים. קניונים אדירים שקשה להגיע אליהם ונופים שלא תשכחו. ארבעה ימים עמוסים בחוויות מאתגרות ומפנקות, במחיר נוח לכל כיס, שיותירו אתכם עם חוויה בלתי נשכחת.
לפרטים על הטיול בכרתים לחצו: טיול סנפלינג בכרתים.

חברת “ערוצים בטבע” דוגלת בבטיחות מעל הכל. אנחנו מובילים טיולים מקצועיים, עם צוות מנוסה וליווי אישי לאורך כל הדרך (נועם בנק מוביל את הטיולים בשיתוף מדריכים מוסמכים של חברה מקומית) וזאת כדי ליצור חוויה מהנה, מרגשת וללא דאגות. מספר המשתתפים בכל טיול מוגבל כדי להבטיח חוויה ייחודית ואיכותית.
אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על הטיול בכרתים אל תהססו לפנות אלינו או לקרוא עוד מידע באתר. אנחנו מזמינים אתכם לעבור יחד איתנו מסע בלתי נשכח במורד המצוקים עוצרי הנשימה של כרתים.

צרו אתנו קשר עוד היום בטלפון 054-7606303 או כתבו לנו הודעה בעמוד הבא.

רק כמה תגובות מהטיול האחרון בכרתים:

אין אין עליכם! אביבית ונועם היה טיול מצוין כמו שרק אתם יודעים להוציא!…

לכל הקבוצה המהממת, נועם ואביבית המדהימים!
היה טיול מצוין ומהנה במיוחד. כל דקה צרופה אצלי בזכרון ומקווה שנפגש שוב. ממני אוהבת את כולם!

לאביבית ונועם ולכל חברי הקבוצה, רצינו להודות לכם על ארבעה ימי טיול עמוסים בחוויות, מאתגרים ויפים! שמחנו להכיר אנשים שונים ואיכותיים שמכירים רק במפגשים כאלו וזה כמובן טרם רבות להרגשה הטובה שלנו  (:המרכסים.

יווו ! כמה היה כיף איתכם!! תודה רבה, רבה על עוד טיול מקסים ומאתגר. מחכה כבר לטיול הבא! גלית.