חייג עכשיו

יום גיבוש בטבע בעונת החורף – כן, זה אפשרי!

זכינו בארץ שנשארת חמימה רוב השנה, עם ימי גשם ספורים וחורף קל. ובכל זאת, בכל שנה כשמגיע החורף יש את הרצון להתכרבל מתחת לשמיכה עם כוס שוקו או מרק. אנחנו מרגישים נטולי אנרגיה, מצב הרוח יורד והמוטיבציה לעבוד פוחתת.

 

אז איך פותרים את הבעיה? איך מזרימיםאנרגיות לעובדים בחורף? יוצאים ליום כיף דוקא בעונה זו, יוצאים מחוץ למשרדים, שוברים את השיגרה! חודש דצמבר הוא גם החודש של סוף שנת מס, וחודש ינואר חודש של שנה חדשה – עוד 2 סיבות לצאת ליום כיף בחורף. החורף הישראלי הוא מאוד נוח ומזמין, ו-90% מהזמן לא באמת מונע מאיתנו לצאת ולתור את הארץ. עונת החורף שלנו מקסימה בחיק הטבע, ועשויה להיות הזמן הטוב ביותר עבור יום גיבוש לעובדים. האויר רענן, הכל ירוק ולא חם.

אז הנה הרעיונות שלנו ליום גיבוש לעובדים, גם בחורף:

בצפון: את היום אפשר להתחיל בארוחת בוקר כפרית באחד מיקבי הבוטיק המעולים שבצפון. משם אפשר לצאת לטיול רגלי או טיול גיפים. נסיים באטרקציה מאתגרת של סנפלינג ואומגה ממצוק גפת בגלבוע, או סנפלינג במצוק דלתון, מול נופים מדהימים. מבטיחים שתחזרו עם מטענים של אנרגיות וחוויה שלא תשכחו.

 

 

במרכז: הפקת יום כיף וגיבוש לחברות ולקבוצות, במצוק שילת, הפכה אצלנו למסורת מבורכת ואטרקטיבית. אזור שילת שעל יד יער בן שמן, הוא אזור פחות גשום ומתמלא פריחה נהדרת בחורף. נתחיל בפעילות אתגר של סנפלינג ואומגה ממצוק שילת, האומגה הגבוהה והארוכה שניתן לבנות בטבע. הפעילות האתגרית מעלה את הדופק, ממריצה את הדם ומחממת. אחרי זריקת האדרנלין“, מנוחה לתה צמחים וקפה חם, נמשיך לפעילות גיבוש משעשעת של הפעלות ODT. מרוצים ורעבים תחכה לכם ארוחת שטח מפנקת או ארוחה במסעדה באזור.

 

בדרום: עונת החורף היא הזמן הטוב ביותר לצאת אל המדבר. מדבר יהודה וים המלח, הוא אזור מרהיב ביופיו, שבעונת הקיץ הופך לוהט. המדבר בחורף הוא קריר ונעים, ובעל עוצמה של נוף בראשיתי עוצר נשימה. במדבר יהודה מספר מסלולי הסנפלינג הרב ביותר, בדרגות קושי שונות. אנו נבחר אתכם את מסלול הסנפלינג המתאים לכם. אתם תצאו להרפתקת אקסטרים בין מצוקי המדבר העצומים מול נוף ים המלח. ניתן לשלב ארוחות, פינוק בחמי עין גדי, סדנת ODT או טיול גיפים. יום גיבוש אתגרי עם שלווה, רוגע, וחיבור אמיתי לטבע המדברי.

אלה רק כמה רעיונות מתוך עשרות ימי גיבוש לעובדים שניתן לערוך בחורף, בחיק הטבע! כאן בערוצים בטבעאנחנו מאמינים שאין דבר כזה תקופה לא טובהלצאת החוצה ולנשום אוויר צח. סדנאות הגיבוש שלנו יכולות להגיע לכל מקום בארץ ומתאימות לכל עונה. רק בחרו את הפעילות המועדפת עליכם, ואנחנו נהיה שם עם הציוד, ההדרכה המקצועית והחיוך החם. הזמינו עכשיו את יום הגיבוש הבא שלכם עם ערוצים בטבעבחורף, בסתיו, באביב או בקיץ.

לקבלת הצעת מחיר ליום גיבוש מושלם צרו קשר עוד היום בטלפון: 054-7606303 או כתבו לנו הודעה בעמוד הבא.

Leave a reply