חייג עכשיו

 

פעילויות גיבוש כיתה

 פעילות גיבוש כיתה עם ערוצים בטבע 

אנחנו בערוצים בטבע מבינים את החשיבות העמוקה של קשרים חברתיים חיוביים בין התלמידים בכיתה. אווירה לימודית חיובית, משתפת ומכילה תלויה בהרבה בגיבוש התלמידים ליחידה אחת, כיתה אחת.

מה שעושה את ההבדל בין כיתה “מגובשת” לכיתה “לא מגובשת” הוא, עד כמה חברי הכיתה באמת חברים אחד של השני. אנו מאמינים שהדרך להעצים תלמידים, לגלות צדדים חדשים בחבריהם לכיתה, ולהכיר יותר לעומק את הצדדים של כל אחד ואחת – היא לצאת לטבע ולשבור את השיגרה!

ימי הגיבוש יכולים לכולל מגוון אפשרויות:

  • משימות OTD – הפעלה קבוצתית של משימות אתגר מגבשות ומשעשעות המצריכות שיתוף פעולה וחשיבה יצירתית. המשימות שלנו כוללות חשיבה מחוץ לקופסא, העצמה אישית, עבודת צוות ולא מעט אומץ!
  • משימות הODT מגוונות מאוד וניתן להתאים אותם למספר המשתתפים. המשתתפים יחולקו לקבוצות (עד 20 בקבוצה) וכל קבוצה תלווה ע”י מדריך מקצועי. הקבוצות ינועו בין תחנות משימה שונות. התרגילים והמשימות מבוצעים בעזרת ציוד ייעודי שפיתחנו. ההצלחה במשימה מחייבת: עבודת צוות, שיתוף פעולה, חשיבה יצירתית, תכנון, רוח חיובית, מוטיבציה ועזרה הדדית.
  • האפקט בסדנאות מושג באמצעות תהליך עיבוד והנחייה קבוצתית ע”י נועם בנק ומדריכים מוסמכים.
  • יחד נתכנן איתכם יום מיוחד שיחשוף את התלמידים לפעילויות מאתגרות וחוויות חדשות. תוך היכרות עם צדדים חדשים של חבריהם ושל עצמם.
  • משימות לדוגמא: מגלשיים (סנדלי עץ קבוצתיים), מבוכים, מתקן A, דייג משקולות, הכדור הצף, המוביל הארצי, לוליין גבוה, לוליין נמוך, בלי לאבד טיפה, חישוק הליום, פאזל ענק ועוד.

ימי הגיבוש יכולים לכלול גם אטרקציות נוספות של מתקני אתגר בגובה:
אומגהסווינג, פארק חבליםטיפוס בסולמות חבלים.
וגם פעילות סנפלינג: סנפלינג במערת קשת, בגלבוע, בכרמל, בדלתון, נחל תמר ועוד.

נועם בנק מדריך ומעביר את הפעילויות באופן אישי. עובד עם צוות מדריכים מוסמכים ובעלי תעודות, מיומנים ומנוסים, ההופכים כל פעילות לחוויה בלתי נשכחת.

  • * כל המשתתפים מבוטחים בביטוח מיוחד המותאם לכל סוגי הפעילויות המבוצעות. בהתאם לכללים והוראות חוזר מנכ”ל.

    מוזמנים ליצור קשר ונעמוד לשרותכם!

    03-9773578, אביבית 054-7606303, נועם 054-2222060