חייג עכשיו

פעילות צוותית לחיזוק קשרים מקצועיים

משחקי גיבוש מקרבים בין אנשים על ידי עידוד שיתוף הפעולה ועבודת הצוות. פעילויות מסוג זה עוזרות לאנשים לראות זה את זה באור אחר ובכך נותנות להם הזדמנות נוספת להתחבר ולהכיר. יותר ויותר חברות בוחרות להוציא את העובדים ליום גיבוש בטבע, הכולל משחקים ופעילויות מגבשות, שמחברות בין העובדים ומאפשרות ליצור קשרים מקצועיים וחברויות חדשות. החוויה שבביצוע המשימות בשטח מעניקה גם כלים מעשיים בניהול מצבי התמודדות בעבודה ובחיים בכלל, ועל הדרך מרוויחים כמובן הנאה מעצם ההשתתפות והשלמת המשימות

בעזרת סדרה של משחקים מתוכננים היטב והנחיה מקצועית, הקבוצה בונה מיומנויות תקשורת חדשות, תכנון משימה, פתרון בעיות ועוד. כשמדובר במקום עבודה עם צוות עובדים, המיומנויות האלה הן הכרחיות לעבודה יעילה וחכמה. כל אחד בנוי קצת אחרת, שואף לדברים אחרים, שם דגש על דברים מסוימים וטוב בדברים ספציפיים. משחקי הקבוצה קיימים כדי לגשרעל הפערים בין הפרטים ולמצוא את המשלימיםכדי ליצור, בסופו של דבר, קבוצה מנצחת.

מלבד יכולת התפקוד של עובד עם עמיתו, כדאי מאוד ליצור אווירה טובה במשרד ולכידות קבוצתית. אנשים שהם חלק מקבוצה מלוכדת מרוצים יותר בעבודתם והביצועים שלהם טובים יותר. לכן, חברויות הן מרכיב חשוב בהצלחה של מקום העבודה. עובד שמרגיש שייך ומוקף באנשים שהוא מעריך ושתומכים בו יבוא לעבודה נמרץ יותר וחיוני יותר. עובדים המרגישים ניתוק, פחות נהנים להגיע לעבודה וגם הביצועים שלהם פחות טובים.

כאן, החשיבות ביציאה ליום גיבוש, שובר שיגרה, המשלב פעילויות צוותית מחוץ למשרד. פעילות כזו מספקת פלטפורמה מעולה לגיבוש, היכרות והזדמנות להתחבר אחד לשני.
אנו, בערוצים בטבעמתמחים בסדנאות שטח בשיטת ODT (אימון מחוץ למקום העבודה) ומציעים מגוון גדול ביותר של משימות, תרגילים, מתקנים ותחנות בהתאם לאופי הקבוצה ומטרותיה. פעילות ODT מעלה את המוטיבציה ויוצרת אווירה מלוכדת. הפעילות מתרכזת בנושאים של עבודת צוות, תקשורת חיובית, שיתוף פעולה, תיאום, עמידה בזמנים, אחריות, מנהיגות וכד‘. נבנה לכם תוכנית המותאמת לאופי הקבוצה, למטרות, לתקציב ולמיקום. במהלך הפעילות המדריכים מנתחים עם הקבוצה את ביצוע המשימות, כדי לשקף להם, ללמד ולהבין איך אפשר להתייעל, והכל תוך הנאה ורוח ספוטיבית.

מחפשים פעילות לגיבוש הקבוצה? בערוצים בטבע אנחנו מארגנים פעילות צוות בטבע, טיולים מאורגנים וסנפלינג בכל רחבי הארץ. המדריכים שלנו מקצועיים ומנוסים ויכולים לקחת את הצוות שלכם קדימה! אנחנו מזמינים אתכם להגיע ולחוות את כל מה שיש לנו להציע, אל תהססו ליצור קשר לקבלת פרטים נוספים

פעילות ODT מתאימה לימי גיבוש, ימי העצמה, ימי כיף, הפעלות לימי הולדת, בר/בת מצווה, מפגש חברים ועוד מגוון רחב שמשאיר חוויות וחיוך לזמן רב.

צרו אתנו קשר עוד היום בטלפון 054-7606303,  או כתבו לנו הודעה בעמוד הבא

Leave a reply