חייג עכשיו

קבוצה חזקה זו קבוצה מאוחדת

מכירים את האמרה המפורסמת “There’s no I in Team”? ובכן, בקבוצה מגובשת באמת אין “אני”. קבוצה חייבת לעבוד ביחד כדי להצליח.

בסופו של דבר, בני אדם בבסיסם נועדו לחיות כחלק מקבוצה. הסיפוק מהצלחה במשימה במסגרת קבוצתית גדול הרבה יותר מהצלחה אישית, וכך מתאפשר לחלוק את השמחה עם חברים ושותפים. עם הסביבה המתאימה, כל התכונות הטבעיות הללו יכולות לפרוץ החוצה. אחת הדרכים הטובות ביותר לחבר בין קבוצת אנשים בכל גיל היא משימות אתגריות בטבע ODT, שיגרמו להם לחתור יחד לניצחון, תוך כדי פעילות.

מטרתם של משחקי גיבוש קבוצתיים היא לעודד את חברי הקבוצה להכיר אחד את השני לעומק, לבנות אמון, לתקשר באופן יעיל יותר וחשוב מכל: ללמוד איך בעזרת קבוצה ניתן להשיג מטרות גדולות יותר מאשר לבד. משימות גיבוש קבוצתיות הן רעיון מעולה אם אתם רוצים לחבר צוות של עובדים, לגבש חברי כיתה של תלמידים וכמובן לגיבוש בין קבוצת מנהלים. החיבור שנוצר עקב משימות גיבוש הוא בדיוק המרכיב שיצור את המציאות הזו.

 

משימות גיבוש קבוצתיות בנויות באופן מתוחכם כדי לעודד מיומנויות ספציפיות לחיזוק הקבוצה. כמה מהתחומים שפעילויות הגיבוש מתמקדות בהן הם:

מוטיבציה – אתלטים מגייסים את המוטיבציה שלהם ממקורות שונים, הם לא תמיד יוצרים אותה בעצמם, עיקר המוטיבציה באה מאחוות הקבוצה והמאמן. משימות גיבוש קבוצה מתאימות יוצרות מוטיבציה של חברי הקבוצה להצלחה, כשהמשתתפים מרגישים שיש משמעות וחשיבות להשתתפותם הם ירגישו יותר מחוייבים. כשהמשימה מחייבת את תרומת כל אחד להצלחה, כל משתתפף יחוש יותר מחוייב לתרום ולכן המוטיבציה שלו להשתתף ולהצליח תגדל.

יצירת סביבה פרודוקטיבית – המשחק המשותף מגבש את הצוות וגורם לו להבין בצורה טובה יותר את החולשות והחזקות של כל פרט בקבוצה. על ידי משימות מאתגרות שמחייבות שיתוף פעולה, המשתתפים מבינים כמה שעבודת צוות יכולה לסייע להם להשלים משימות ולפתור בעיות ביעילות רבה יותר.

 

עבודת צוות – לב משחקי הגיבוש. בוחרים ויוצרים משימות המחייבות את המשתתפים ליצור אינטראקציה בניהם, דרך דיבור או פעולה משותפת. משימות היוצרות תלות בין המשתתפים להצלחתן, מביאות לרצון לשיתוף פעולה ועבודת צוות. חיבור בין חברי הקבוצה ועבודה יחד יגדילו את כח הקבוצה, יביאו אותם להצלחה וכך יעלו את המורל והאוירה הטובה.

דרך המשימות ומשחקי ה-ODT ניתן להעביר מסרים, לדבר ולעסוק בנושאים חשובים לקבוצה, וכל זאת מתוך הנאה וחוויה. בפעילות קצרה של מספר שעות יוצאים עם תובנות משמעותיות שלוקחות את חברי הקבוצה צעד קדימה.

מחפשים פעילות מגבשת, מיוחדת ומהנה? הגעתם למקום הנכון. אנו בחברת “ערוצים בטבע” מתמחים בהפעלת סדנאות ODT איכותיות ומגוונות לקבוצות של עובדים, מנהלים ותלמידים. פיתחנו סדרת תרגילים יחודיים ומאתגרים המבוצעים בעזרת ציוד ייעודי, בשילוב הנחיה של טובי המדריכים.
הסדנאות שלנו יוציאו אתכם לטבע ויתנו לכם לרוץ קדימה!

התקשרו עכשיו ויחד נבחר פעילות גיבוש שתתאים לכם: 054-7606303, או השאירו הודעה בעמוד הבא.

Leave a reply