חייג עכשיו

רעיונות ליום גיבוש צוות עובדים

פעילויות לגיבוש צוות עובדים הולכות והופכות לפופולריות בשנים האחרונות בקרב חברות וארגונים, קטנים וגדולים. זאת מתוך ההבנה שעובדים מגובשים הם עובדים מרוצים, שנהנים הרבה יותר לבוא לעבודה. בין אם מדובר בצוות של עובדים זוטרים, במחלקה שלמה או במנהלי הארגון, יום של גיבוש מרענן, שובר שיגרה ועושה פלאים לאווירה במשרד וגם לתפוקת העובדים.

כשמדובר על פעילות גיבוש צוות עובדים, יש הרבה אפשרויות שניתן לממש בתקציב סביר.

 

אז איך בוחרים את יום הגיבוש המושלם? ראשית, חשוב להתאים את יום הגיבוש לאופי העובדים ולאופי המשרד ולהגדיר את מטרות היום. האם אתם רוצים להעניק לעובדים רק יום של כיף משחרר, או שאתם רוצים גם לדאוג לגיבוש הצוות? האם העובדים שלכם ייהנו מפעילות גופנית ספורטיבית, או שיעדיפו יום רגוע ושקט?

אספנו עבורכם כמה אפשרויות ורעיונות ליום גיבוש לעובדים:

סדנת בישול בשטח: רוב האנשים אוהבים לבשל, וללא ספק אוהבים לאכול. סדנת בישול קבוצתי בטבע היא הרפתקה של יצירתיות, שיתוף פעולה, טעמים וריחות. כולם פועלים יחד להכנת היצירה – הארוחה! הפעילות יכולה להיות כתחרות בין שתי קבוצות או שיתוף פעולה בין הקבוצות כשלכל קבוצה חלק מהמשאבים ובעזרת מו”מ ועזרה הדדית יצליחו. אנחנו נספק את הכלים והמוצרים, הנחיה והכוונה ואתם לא תאמינו איזו ארוחה מופלאה וטעימה תוציאו מתחת ידיכם עם ערך מוסף של גיבוש, כיף ועבודת צוות.

 

סדנת גיבוש ODT: אחד הטרנדים בתחום גיבוש העובדים הוא סדנאות ה-ODT, Outdoor Training. מדובר לא רק ביום בטבע, כיפי ומאתגר שמאפשר לעובדים להשתחרר ולצאת מהשיגרה, אלא בשיטה שנועדה להפוך אותם לעובדים טובים ומאושרים יותר. סדנת ODT מעוצבת כך שהיא מאלצת את המשתתפים לעבוד בשיתוף פעולה כדי לפתור בעיות באופן יצירתי. היא חושפת את נקודות החוזק שאולי לא באו לידי ביטוי בעב

ר אצל כל אחד מהמשתתפים, וגורמת להם לרצות לנצח ביחד, ולא לחוד.
בעזרת ציוד ייעודי שפיתחנו ומנחים מקצועיים אנו מעבירים סדנאות גיבוש ייחודיות שמשלבות משימות אתגר. המשימות קבוצתיות, מאתגרות, מגבשות ומשעשעות, מותאמות לאופי הקבוצה ולמטרות היום.

פעילות אתגר וגיבוש בגובה: אם העובדים או המנהלים אוהבים אתגרים ורוצים יום כיף באקסטרים, תוכלו לצאת ליום גיבוש המשלב ספורט אתגרי כמו: סנפלינג, פארק חבלים, אומגות, סווינג ומטווחי ירי. “ערוצים בטבע” מתמחה בכל תחום מתקני האתגר והספורט האתגרי. ניתן לקיים את הפעילות בצפון, במרכז או בדרום. זהו יום כיף מלא אדרנלין וחוויה שלא תשכחו!

 

התנדבות: אחת הדרכים היפות ביותר לערוך פעילות לגיבוש צוות הוא להתארגן כקבוצה ולהתנדב בעמותה כלשהי. יום של עזרה לאחרים תוציא את העובדים מה”קופסה” ותאפשר להם לחוות יחד חוויה עוצמתית במיוחד, שלא רק תתרום לחברה אלא גם תגבש אותם בתור קבוצה. בניגוד לפעילות חברתית רגילה, יום של התנדבות טעון בהרבה משמעות ומעביר מסר חברתי חיובי לעובדים עצמם. יש עמותות רבות המחפשות מתנדבים גם כפעילות חד פעמית (כמו: “אנד ג’וי”, “תנו לחיות לחיות”, “חיים לאלון”, “אקים” ועוד). יום כזה יכול להיות גם בנוסף ליום גיבוש השנתי לעובדים.

 

רוצים פעילות צוות מגבשת, מהנה ומיוחדת? כאן בערוצים בטבע אנו מארגנים ימי גיבוש לעובדים מלאי חוויות מרגשות, תוך הקשבה לצרכים שלכם, מימוש רצונותכם והכל בצורה המקצועית ביותר והשירות הטוב ביותר! עם מדריכים מנוסים ואהבה לטבע ניקח אתכם למסע של גיבוש חברתי וחוויתי שירים את הצוות שלכם מעלה מעלה.

לפרטים והצעת מחיר ליום גיבוש מוצלח, התקשרו: 054-7606303 או כתבו לנו הודעה בעמוד הבא

Leave a reply