חייג עכשיו

 

סולמות וחבלים | סולם חבלים קיר טיפוס

סולם חבלים, קיר טיפוס, סולם ענקים
סולמות וחבלים עם ערוצים בטבע

אנחנו בערוצים בטבע מבינים בגובה! ובמיוחד בדרכים יצירתיות להגיע אליו!

שלושה מתקני טיפוס מאתגרים על חבלים – סולם חבלים, סולם ענקים וקיר טיפוס:
את מתקני הטיפוס אנו  משלבים כמשימות בארועים השונים:
ימי הולדת, בר / בת מצווה, יום גיבוש לעובדים, גיבוש צוות, גיבוש כיתה וכד’

סולם חבלים – משימת סולם החבלים היא משימת טיפוס למשתתף אחד שמטפס על סולם-חבלים תלוי ומתנדנד. המשתתף מטפס כשהוא/היא לבושים ברתמה ומאובטחים על ידי מדריך מוסמך.

טיפוס על סולם החבלים דורש זמן ומאמץ. תחנה זו מהווה את תחנת האומץ של ילד/ת הבר/בת מצווה, כמשימה אישית לילד או ילדת היום הולדת – דרך מצויינת לאסוף את כל האורחים ולתת לילד/ת היומולדת תשומת לב מיוחדת כשכולם מסתכלים, מעודדים ומריעים.
בסוף הטיפוס מחכה לילד/ת יום ההולדת מתנה מיוחדת מאיתנו.

קיר טיפוס  – קיר הטיפוס שלנו הוא שני חלקים אשר יחד מגיעים לגובה של שישה מטרים. הטיפוס על הקיר מתקיים בהשגחה ואבטחה של מדריך מוסמך ובלבוש רתמה. הטיפוס מתבצע על ידי המשתתף בעזרת הידיים והרגליים והירידה בעזרת חבל והמדריך.

  • * קיר הטיפוס מתאים בעיקר לילדים קטנים לארועי יום הולדת.

סולם ענקים – בניגוד למשימות הקודמות סולם הענקים הוא משימת צוות. את המשימה מבצעים מספר משתתפים יחד. שלושה מטפסים, שלושה מאבטחים ומדריך מוסמך המשגיח על המאבטחים. מטרת המשימה היא שכל חברי הקבוצה המטפסים ישבו על הקורה העליונה של הסולם. הסולם מורכב מארבע קורות עץ גדולות במיוחד כשהמרווחים ביין קורה לקורה גדולים וגבוהים מאוד, לרב משתתפים לא מצליחים לטפס ביין שלב לשלב בכוחות עצמם… בדיוק בגלל זה זאת משימת צוות!

מוזמנים ליצור קשר ונעמוד לשרותכם!

03-9773578, אביבית 054-7606303, נועם 054-2222060