חייג עכשיו

בת מצווה בטבע - אומגה שילת - ערוצים בטבע
אומגה במצוק שילת
בת מצווה בטבע - אומגה - ערוצים בטבע
אומגה
בת מצוה בטבע - חבלים - ערוצים בטבע
פארק חבלים
בת מצוה בטבע - סווינג - ערוצים בטבע
סווינג

בת מצווה בטבע

לא רק נסיכות: בת מצווה בטבע

לכל הפרטים והתמונות על בת / בר מצווה בטבע לחצו כאן

בשנים האחרונות אירועי בת מצווה הפכו להיות הפקות של ממש. הבנות הולכות למאפר, עושות מניקור, תסרוקת מפוארת ולובשות שמלה מנצנצת.

אך מי אמר שכל אחת חולמת על בת מצווה כזו? מי אמר שבנות חייבות ללבוש שמלה, להתאפר ולהתגנדר? תנו לבנות שלכם לצאת מחוץ לקופסה וליהנות כמו ילדות.

באירוע בת מצווה בטבע, יש מגוון של פעילויות מיוחדות, מרגשות, מהנות ובלתי נשכחות שאפשר לערוך מחוץ לאולם החתונות, ועשויות להתאים הרבה יותר לבתכם ולחברים שלה.

בת מצווה בטבע היא חגיגה שלא הרבה חושבים עליה. מלבד העובדה שמדובר בבחירה מאוד מקורית, אירוע בת מצווה בטבע יכול לספק לכלת בת המצווה, לחבריה וחברותיה לכיתה/ שכבה, פעילות שונה מהרגיל, חווייתית, מלאת אדרנלין, ושתשאיר זיכרונות בלתי נשכחים אצל כולם!

בתור חברה מנוסה בעולם הסדנאות האתגריות והפעילויות הקבוצתיות בטבע, הרכבנו אצלנו בערוצים בטבעתוכנית מיוחדת שמשלבת בין פעילות אתגרית, פעילות גיבוש חברתי ופעילות בטבע, יחד עם הנאה והעצמה של נערת בת המצווה.

את אירוע בת המצווה פותחת משימת אתגר מיוחדת רק לכלת בת המצווה שבסופה תקבל מאיתנו מתנה.

המשתתפים, יחולקו לקבוצות, וייהנו ממספר תחנות אתגר:

הילדים יעברו מסלול חבלים חוויתי בין צמרות העצים, כשהם רתומים ומאובטחים על ידי צוות המדריכים המקצועי שלנו. הם יעברו כ-50 מטרים של גשרים שונים המוחזקים בגובה באוויר ועוברים בין עצי היער.

הילדים יגלשו באומגה גלישה על כבל, מגובה צמרות העצים, מטה. האומגה מהווה תמיד אטרקציה מיוחדת במינה בכל אירוע בת מצווה.

תחנה אתגרית נוספת היא הסווינג באנגינדנדת ענק. כל חברי הקבוצה מעלים את המשתתפ/ת לגובה רב בעזרת משיכת חבל, שם הוא משתחרר לנפילת בנגימגניבה ונדנדה גדולה.

בנוסף, אנחנו מציעים שלושה סוגים של מטווחי ירי: מטווח חץ וקשת, מטווח נשפנים אינדיאנים ומטווח ברובה אוויר (איירסופט). בפעילות המטווח הילדים יתנסו בירי למטרות.

רוצים לאתגר יותרלרגש יותר? – סנפלינג לבת מצווהלצאת עם החברות לטיול סנפלינג באחד מהמסלולים המתאימים למתחילים.

נשמע לכם מעניין? רוצים גם? פנו אלינו והחלו לתכנן את בת המצווה המיוחדת ביותר בשכבה!

צרו אתנו קשר עוד היום בטלפון: 054-7606303 או כתבו לנו הודעה בעמוד הבא.
לחצו כאן לקרוא המלצות