חייג עכשיו

יום גיבוש לעובדים בירושלים – חוויות בטבע

עולים לירושלים ביום כיף? נמצאים בירושלים ורוצים לשלב פעילות בטבע, מחפשים אטרקציה טובה באזור ירושלים? אנחנו כאן, להציע לכם מגוון אפשריות לפעילות גיבוש באזור ירושלים, מטיול בטבע ועד סנפלינג ואומגה. הפעלות גיבוש בסגנון ODT, סדנת בישול בשטח ביערות ירושלים, פארק חבלים, אומגה, סווינג מהעצים וסנפלינג במצוק שילת.

בעיר הבירה ירושלים ניתן למצוא הרבה מקומות לבילוי כמו סיורים בעיר העתיקה, מוזאונים ושווקים. אבל כשיוצאים ליום כיף וגיבוש חשוב לזכור את המטרה: יציאה מהשיגרה, הטענת אנרגיות, הכירות מעמיקה וגיבוש בין העובדים. כל אלה יושגו בעיקר בפעילות אקטיבית בטבע. ירושלים מוקפת יערות ומצוקים נפלאים לפעילות ולכן אנו ממליצים לצאת גם מחוץ לחומות העיר.

יום גיבוש לעובדים בירושלים ובסביבתה יכול לספק חוויה בלתי נשכחת, טעימה, מרגשת ומעניינת שתרענן את החיים המשרדיים וגם תספק הרבה ערך מוסף לעובדים.

כמה הצעות לפעילויות עבור ימי גיבוש לעובדים בירושלים ובסביבה שיהפכו את יום הגיבוש לחוויה מחברת, משמחת ובלתי רגילה:

משחקי ODT – הפעלות ומשימות שמטרתן עבודת צוות, שיתוף פעולה, חשיבה יצירתית וגיבוש קבוצתי, יחד עם כיף והנאה רבה. אזור ירושלים מספק סביבה מצויינת לקיום סדנת ODT, עם חורשות קטנות ויערות שמספקים הרבה מרחב לפעילות. פעילות ה-ODT, היא דרך מהנה במיוחד לחיבור בין אנשים ולהתייעלות בעבודה, דרך למידה חוויתית בטבע, עם כיף וקצת פעילות גופנית. אפשר להוסיף פעילות חבלים בגובה ו

מטווחי ירי בחץ וקשת ואיירסופט. ניתן לשלב עם סיור בעיר ירושלים, ארוחת צהריים במסעדה טובה או סנפלינג במצוק שילת.

סנפלינג באזור ירושלים – סנפלינג זו אחת האטרקציות שאתם חייבים לעשות! אין פלא שרבים בוחרים בפעילות של סנפלינג כאטרקציה ביום הגיבוש, ולא רק לחובבי האקסטרים. הסנפלינג (גלישת מצוקים) מהווה חוויה עוצמתית במיוחד. ההתגברות על הפחד מעלה את רמות האדרנלין בגוף, הריגוש גובר, האנשים נפתחים, מעודדים, תומכים אחד בשני ומתלהבים – וקיבלתם, שיחרור וגיבוש חברתי מוצלח עם חוויה שלא ישכחו! שיובילו להעלאת המוטיבציה והמורל בעבודה.
אחד המצוקים היפים בארץ הוא מצוק שילת, שנמצא ממש מעל לנחל מודיעין, ליד יער בן שמן, בדרך לירושלים. חוויית הגלישה בצוק שילת מתאימה לכולם, גם למי שלא התנסה אף פעם בסנפלינג.
יחד עם הסנפלינג ניתן להוסיף אטרקציה מדהימה נוספת, במצוק שילת – אומגה. אנחנו בונים אומגה מראש המצוק למטה. האומגה הגבוהה והארוכה ביותר שניתן להקים בארץ בטבע – אסור לפספס!

את יום הגיבוש אפשר לסיים במסעדה טובה באזור, או בסיור מודרך בין סמטאות העיר ירושלים.

כאן בערוצים בטבעאנחנו מתמחים בתכנון וארגון של ימי גיבוש אתגריים בחיק הטבע, ועושים זאת במקצועיות, בסטנדרטים גבוהים של בטיחות ועם הרבה אהבה לטבע. אנחנו מאמינים בהדרכה אישית וחמה, כדי להפוך את יום הכיף שלכם לבלתי נשכח. פנו אלינו כדי לקבוע יום גיבוש לעובדים בירושלים או בכל אזור אחר בארץ!

צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 054-7606303 או כתבו לנו הודעה בעמוד הבא .

Sorry, comments are closed for this post.