חייג עכשיו

ירוק ומלא חיים: טיול סנפלינג באזור הצפון

צפון ארץ ישראל הוא אזור יפיפה, ירוק, שופע ומלא חיים. מי שמטייל בצפון יודע שיש אין ספור מסלולים ואתרים לבקר בהם. לא חסרים יתרונות לאזור הצפון כשמדובר בטיולים בטבע: צמחיה, צל, מעיינות, נחלים ומגוון נופים ולכן הוא האזור הפופולרי ביותר בישראל לטיולים משפחתיים, אתגריים ופשוטים גם יחד.

כשאתם עומדים על ההר ומסתכלים על נופיו של הצפון המראה עוצר נשימה, עם זאת יש הבדל בין להסתכל על נוף לעומת ללכת בו, להרגיש אותו ולעמוד באתגרים שהוא מציב. דרך מיוחדת להגיע למקומות קסומים ומסלולים ייחודיים היא סנפלינג – גלישת מצוקים.

לחצו כאן לטיולי הסנפלינג הקרובים

אם אף פעם לא עשיתם סנפלינג אתם בטח חושבים לעצמכם זה לא מסוכן?”, אז זהו, שלא! אם אתם עושים זאת עם חברה מסודרת ומדריכים מקצועיים ומוסמכים – סנפלינג לא מסוכן בכלל. אתם גם לא צריכים ניסיון קודם בסנפלינג, אנחנו נדריך ונלמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לגלוש איתנו בביטחה. אנחנו מגיעים עם כל ציוד הסנפלינג הדרוש, ציוד תיקני שנבדק כל פעם בקפידה. המדריכים המנוסים והמקצועיים שלנו מלווים אתכם לאורך כל המסלול ולאורך כל פעילות הסנפלינג ואתם זוכים לחוויה מרגשת ומלאת אדרנלין וזוכים לראות ולהגיע למקומות מיוחדים.

בצפון מספר אתרי סנפלינג ומסלול סנפלינג אחד ומיוחד – הנקיק השחור. בערוצים בטבעאנחנו מארגנים טיולי סנפלינג בכל האתרים המורשים לגלישה, בכל רחבי הארץ.

אתרי הסנפלינג בצפון, מתאימים גם למתחילים שלא עשו אף פעם, לילדים ולמבוגרים:

הנקיק השחורטיול סנפלינג בנקיק השחור הוא גולת הכותרת של מסלולי הסנפלינג בצפון ובארץ בכלל. זהו החלק האמצעי של נחל זוויתן שבשמורת יהודיה (דרום רמת הגולן). מסלול הסנפלינג היפה ביותר בארצנו! במסלול גלישת סנפלינג ב– 3 מפלים לתוך בריכות מים זורמים וצוננים (סנפלינג בגבהים של 4, 30, 25 מטרים) מתאים במיוחד לימי הקיץ החמים (מאי עד אוקטובר) יום טיול שהוא חוויה!

ויה פראטה, סנפלינג וטיפוס ברכס רמים – 3 אטרקציות במקום אחד ביום אחד: ויה פראטה VF ב”דרך המלך”, סנפלינג של 20 מטרים, וטיפוס צוקים ב”מצוק השקרן”, מול נוף עוצר נשימה של החרמון ועמק החולה.

מצוק גפת בגלבוע מצוק של כ– 20 מטרים. המאפשר להקים עליו מספר עמדות סנפלינג וגם אומגה של 70 מטרים. מומלץ לימי גיבוש לקבוצות, ימי כיף לעובדים, בת מצווה /בר מצווה או סתם אירוע משפחתי.

מצוק דלתון – מצוק של כ– 22 מטר סנפלינג, נמצא קרוב לראש פינה, ומאפשר הזדמנות לחווית סנפלינג מול נוף עוצר נשימה, לקבוצות עובדים, חברים, משפחה.

מערת נטיפים בגליל העליון מערת נטיפים מהיפות ביותר בארץ, ייחודית ולא מוכרת. הכניסה אליה דורשת גלישת סנפלינג דרך פתח קטן ונסתר והיציאה, באמצעות טיפוס גומרים על חבל. מתאים לקבוצות קטנות, חוויה ברמה בינלאומית. לכל הפרטים לחצו: 

מערת קשת בגליל המערבי נמצאת על הרכס הצפוני של נחל בצת. מהמערה נותרה קשת ענקית התלויה על פני תהום, ממנה גולשים סנפלינג לתחתית המערה“. גובה הגלישה במערה כ– 40 מטרים כשהרב באויר בין שמיים לארץ מול נוף עוצר נשימה!

בערוצים בטבעאנו מארגנים טיולי סנפלינג במקומות היפים ביותר בארץ, מהצפון ועד הדרום. צוות המדריכים שלנו מקצועי, מוסמך ועם ניסיון רב, וחשוב מכל, בעל תודעת שירות גבוהה, גישה נהדרת לכל הגילאים והרבה סבלנות. אחרי הרבה שנות ניסיון ואלפי לקוחות מרוצים צברנו מגוון רחב של אתגרים וחוויות שאנחנו מציעים ללקוחותינו. רוצים לשמוע עוד? קראו על המסלולים והסדנאות השונים שאנו מציעים, או צרו איתנו קשר לשמיעת פרטים נוספים. נשמח לשוחח איתכם ולתכנן יחד את הפעילות הבאה שלכם בטבע.

צרו קשר בטלפון 054-7606303 או שילחו לנו הודעה בעמוד הבא.

Sorry, comments are closed for this post.