חייג עכשיו

נופש למשפחות – סנפלינג ביום וצימר בלילה

נופש למשפחות – סנפלינג ביום וצימר בלילה
כתבה מאתר “צימר” 2013

נופש למשפחות אתגרי

סנפלינג ביום וצימר בלילה

נופש למשפחות המורכב בעיקר מפעילויות מנוחה אולי מתאים להרבה משפחות, אבל יש משפחות שיעדיפו את החופשה המשותפת שלהם קצת יותר מאתגרת. הורים שמבלים את רוב השבוע כלואים במשרד ממוזג וילדים מלאי מרץ בוודאי יהנו מהזדמנות לחלץ את האיברים, לפגוש את הטבע מקרוב ולהכניס קצת אדרנלין.
במשפחות בהן ההורים חלוקים בדעותיהם על אופי החופשה, ההמלצה היא, להתפשר על שילוב בין פעילות אתגרית לחוסר-מעש מוחלט: לבלות יום בטיול סנפלינג – תלויים בין שמים לארץ… ויום במנוחה מוחלטת באחד משלל הצימרים בצפון.
נופש למשפחות אתגרי הוא גם דרך מקורית לחגוג יום הולדת, בר מצווה או סתם לצאת מהשגרה במהלך הסופשבוע או החופשה. תוכלו למצוא מגוון רחב של קומבינציות הכוללות מסלולי טיול למטיילים ההרפתקניים וצימרים למשפחות בכל הגדלים וההרכבים, בכל אזור בארץ וגם לכל תקציב. יש משפחות שיעדיפו לבלות את החופשה המשפחתית בצפון הארץ או בדרומה, ואחרים יחפשו מסלול טיול קרוב יותר למקום מגוריהם. הבחירה ביעד הטיול והצימר תלויה בהעדפותיכם האישיות, בזמן ובתקציב העומד לרשותכם, וגם בתנאי מזג האויר.
נופש אתגרי יכול להיות מורכב משלל פעילויות אתגריות כמו: טיול אתגרי, סנפלינג (גלישת מצוקים), טיפוס הרים, אומגה, פארק חבלים, באנג’י, צלילה, צניחה וכדומה. הבחירה תיעשה לפי גיל הילדים, מספר המשתתפים, ניסיונכם והעדפותיכם. גם צימרים למשפחות אינם אחידים בהיצע שלהם ותוכלו להתלבט בין צימרים מבודדים הממוקמים בראש הר לבין צימרים במרכז הארץ הממוקמים בקרבת אטרקציות תיירותיות נוספות, צימרים עם או בלי בריכה פרטית, צימרים מעוצבים בסגנון יפני או שוויצרי, דילמות מחירים או צימר הקרוב לאתר סנפלינג.

 

השילוב של פעילות ממריצות אדרנלין עם התגברות על פחדים יכולה ליצור חווייה מעצימה עבור בני המשפחה, לחזק את הקרבה ביניכם, ולהשאיר זיכרון נעים שילווה את כולם עד החופשה הבאה.