חייג עכשיו

השלווה הקסומה שבמדבר: יום גיבוש לעובדים בדרום

זכינו לחיות במדינה בעלת טבע עוצר נשימה. מהחרמון ועד אילת, מים המלח ועד חופי הים התיכון, במדינה שלנו לא חסר מה לראות ואיפה לטייל. אולם, אחד הדברים הנדירים והמיוחדים ביותר שניתן למצוא כאן אצלנו הוא המדבר. אזור הדרום מלא במצוקים מרהיבים, מכתשים, הרים ומישורים צהובים ורחבי ידיים. השקט שבדרום מציע תחושת חופש נדירה, תחושה של בריחה מהטירוף היום יומי אל מקום שליו ושקט שבו הטבע הוא הריבון.

מארגנים יום גיבוש לעובדים? רוצים לצאת מהשירה? לשנות אווירה? יום גיבוש לעובדים בדרום הוא הפתרון המושלם! טיול בנופי המדבר הקסומים בשילוב אטרקציות ופינוקים הם הזדמנות להתגבש, להתחבר וליהנות יחד בחסותו של הטבע.

יום כיף לעובדים בדרום הוא גם הפתרון המושלם לפעילות בחורף. למעט כמה ימים ספורים של שיטפונות, הדרום נשאר יבש וחמים לאורך השנה ומאפשר לצאת אל הטבע גם כשקר. ואם לדרום, אין כמו מסלולי הסנפלינג שמציע מדבר יהודה. שילוב סנפלינג ביום כיף הוא אטרקציה אדירה שאף עובד לא ישכח. הזדמנות לתת להם משהו ייחודי, מעצים, מרגש ומגבש ברמות אחרות.

מספר אפשרויות סנפלינג מומלצות עבור ימי גיבוש לעובדים בדרום, מצפון ים המלח ועד צומת הערבה:

טיול סנפלינג בנחל קומראן נחל קומראן הוא הצפוני מבין מסלולי מדבר יהודה. הטיול מתחיל ומסתיים בגן לאומי קומראן. בנחל מספר מפלים לגלישת סנפלינג וניתן לבחור אם לעשות את כולם (5) או רק את חלקם (2 או 3). המסלול מתאים למתחילים וההליכה קצרה. נספר לכם על האתר ההיסטורי, על כת האיסייים ומגילות ים המלח. בסיום טיול הסנפלינג, נצפה בסרטון על המקום ונתבונן בשרידי העתיקות.

טיול סנפלינג בנחל טור תחתון – מסלול בחלקו התחתון של נחל טור, חלק שהוא פחות מטוייל, קניוני ויפה, מול נופו המרהיב של ים המלח. מסלול קצר, גלישות נמוכות וחוויה מיוחדת.

סנפלינג במצוקי דרגות – סנפלינג במצוק יפה על יד כפר הנופש מצוקי דרגות‘. גובה הגלישה במצוק כ-20 מטרים. המצוק נקרא משאש מורבעתעל שם נחל משאש הנמצא מתחתיו, והוא מקום מצויין להתנסות בחווית הסנפלינג. אפשר לשלב במקום הפעלות גיבוש ODT, מטווחי ירי או טיול גיפים באזור.

טיול סנפלינג בנחל רחף תחתון ואומגה – אחד המסלולים היפים והמרשימים במדבר יהודה עם 4 גלישות סנפלינג ואפשרות גם לאומגה. יום סנפלינג מרתק!

טיול סנפלינג בנחל תמר – בצומת הערבה, מסלול קניוני צר וקצר. טיול בין מדרגות הסלע שבנחל, ירידה בסולמות וחבלים, וגלישת סנפלינג במפל אחד או שניים.

לצוותים אתגריים במיוחד ישנם מסלולי סנפלינג מאתגרים יותר, כמו: נחל תמרים, נחל טור, נחל רחף עליון ומסלולי סנפלינג נוספים. פנו אלינו להתייעצות!

אז למה אתם מחכים? כבו את הנייד, סגרו את המשרד וצאו ליום של אקסטרים מלווה בשלוות המדבר יחד איתנו בערוצים בטבע“.
פנו אלינו עוד היום להזמנת יום גיבוש בדרום: בטלפון 054-7606303 או השאירו הודעה בעמוד הבא. הצוות המקצועי שלנו ישמח להתאים עבורכם את הטיול המוצלח ביותר.

Leave a reply