חייג עכשיו

טיול סנפלינג נחל תמרים - ערוצים בטבע סנפלינג נחל קומראן - ערוצים בטבע

סנפלינג בים המלח: להחליק על הקניונים המרהיבים בישראל

מחפשים פעילות מרגשת? מאתגרת? אטרקציה עם חברים, יום כיף למשפחה, גיבוש לקבוצת עובדים או חוויה זוגית? 

לחצו כאן לטיולי הסנפלינג הקרובים

אחת הפעילויות המרגשות והמאתגרות ביותר שאפשר לעשות יחד בטבע היא סנפלינג. סנפלינג מספק חוויה אתגרית שבה כל המשתתפים חולקים יחד את הפחד, הריגוש וההנאה. בקבוצת הסנפלינג תמיד יש את אלה שפוחדים יותר ואת האמיצים, הקבוצה עובדת ביחד כדי שכולם יגלשו, יחוו ויסיימו את המסלול, ואין דבר יותר מקרב מזה.

הטבע הישראלי מספק לנו אתרים ומסלולים מושלמים לפעילות סנפלינג. צוקים גבוהים ונמוכים, מערות נטיפים, נחלים ומפלים. מהצפון ועד הדרום, כאשר אזור ים המלח ומדבר יהודה הוא האזור שבו ריכוז מסלולי הסנפלינג הגדול ביותר בארץ. מגוון מסלולים ברמות קושי שונות. הנחלים בסביבת ים המלח מציעים מסלולי סנפלינג למתחילים עם מפלי גלישה נמוכים ולאוהבי הסנפלינג מפלים גבוהים ומאתגרים, ותמיד מול נופו המקסים של ים המלח.

למה סנפלינג? – מי לא חולם על חוויית אקסטרים מרגשת ומלאת אדרנלין? סנפלינג, מתוך ענפי הספורט האתגרי ובכלל, הוא 100% בטוח (כשאתה עושה זאת עם חברה מקצועית ומסודרת). טיולי הסנפלינג הפכו, זה מכבר, לטרנד בטוח שמתאים לכל מי שיש לו קצת אומץ ורוצה לחוות חוויה עוצמתית. אין צורך בניסיון קודם, המדריכים המקצועיים שלנו ילוו אתכם לאורך כל הטיול, ידריכו, יסבירו, ירגיעו ויצחיקו ואתם תצאו עם חוויה שלא תשכחו!

מבחר מסלולי סנפלינג בים המלח ומדבר יהודה:

הצפוני ביותר הוא נחל אוג –עי קיבוץ אלמוג. מסלול קליל עם 2 גלישות סנפלינג נמוכות. מתאים לכל המשפחה וגם ליום גיבוש חברה. טיול בקניון נחל אוג המתפתל, קניון צר ויפיפה. הליכה בין מצוקים וסלעים, ירידה במפלים קטנים בעזרת ידיות ומדרגות ברזל המעוגנות לסלע. ב– 2 ממפלים אפשר לרדת בסנפלינג (10 ו-12 מטר).
נחל קומראן – מסלול היוצא מגן לאומי קומראן ובו 5 מפלי גלישה, מתאים גם למתחילים, וילדים מגיל 8. גובה מפלי הסנפלינג: 12, 45, 45, 3, 32 מטרים
נחל תמרים מתחיל ממטע התמרים של מצפה שלם, על כביש 90, מסלול זה אתגרי ומתאים למטיבי לכת ולמי שכבר גלש פעם אחת לפחות. גובה הגלישות 60 מטרים.
נחל טור תחתון – טיול סנפלינג “קליל” למתחילים ולמשפחות, גלישות בגבהים של: 10, 14, 22 מטרים. 2 ק”מ מעגלי.
נחל טור – מתחיל ממצוקי דרגות. מסלול הליכה קצר אבל גלישות סנפלינג גבוהות: 55, 60, 20 ו– 85 מטרים. בחלק התחתון של נחל טור, 3 גלישות נמוכות והוא לבדו יכול להתאים למשפחות ולמי שרוצה חוויית סנפלינג קצרה מול נוף ים המלח.
מצוק המשאש – מצוק הנמצא סמוך למצוקי דרגות ומהווה אתר סנפלינג למי שלא רוצה בטיול אלא רק בחווית הסנפלינג. או לקבוצות שבהן לא כולם ירצו לגלוש. גובה הגלישה כ– 20 מטרים.
נחל חצצון – מסלול הסנפלינג הכי מאתגר בארץ. עם המפל הכי גבוה לגלישה: 120 מטרים. יוצאים ממצפה שלם ועולים את מצוק ההעתקים.
נחל רחף –  מהיפים בקניוני מדבר יהודה, מעט דרומית למצדה. מסלול קניוני ומקסים. לקבוצות ומשפחות מתאים החלק התחתון של נחל רחף ואפשר גם לשלב בו אומגה. בעלי ניסיון יכולים לעשות את המסלול המלא כולל רחף עליון עם 11 גלישות סנפלינג.
נחל תמר – קניון צר וקצר בצומת הערבה. טיול בין מדרגות הסלע שבנחל, ירידה בסולמות וחבלים, וסנפלינג במפל האחרון שגובהו 25 מטר.
נחל חלמיש – יוצא מאזור ערד. נחל “קטן” ולא מוכר… בגבול הדרומי של מדבר יהודה. בטיול מספר מפלי גלישה (30, 45, 6, 13 ו-25 מטרים). טיול שאפשר לעשות גם בלילה לאור הירח המלא.
מערת המלח בהר סדום – סנפלינג למערת נטיפי מלח מדהימה!!! גלישת סנפלינג של 90 מטר בפיר שקירותיו מלח לתוך מערה שהיא תופעת טבע ייחודית בעולם.

אנחנו בחברת ערוצים בטבעמתמחים בארגון של פעילויות אתגר בטבע, בהן סנפלינג, טיולים מאורגנים, סדנאות, ימי הולדת אתגריים, ימי גיבוש לעובדים או פשוט בין חברים. אצלנו תוכלו למצוא מסלולי סנפלינג בים המלח וברחבי הארץ, מקומות קסומים וייחודיים, שיספקו לכם חוויה בלתי נשכחת! עם צוות המדריכים המקצועי שלנו ובראשם נועם בנק (מדריך בכיר בכל תחומי האתגר), בטיחות ללא פשרות, ביטוח מקיף, ציוד מקצועי ותקני ושירות ברמה הכי גבוהה!

פנו אלינו להזמנת פעילות בטבע! בטלפון 054-7606303 או השאירו הודעה בעמוד הבא.

סנפלינג ים המלח ערוצים בטבע

Sorry, comments are closed for this post.