חייג עכשיו

סדנאות ODT: מגדילים את התפוקה בעזרת גיבוש בטבע

עם הזמן, גם עבודה מעניינת ומאתגרת הופכת לשגרה, מה שעשוי לגרום לנו להיות פחות אפקטיביים, לתקשר בצורה לא יעילה עם הקולגות שלנו ולאבד את המוטיבציה שהיינו חדורים בה בעבר. אבל לכם, בתור עובדים או מעסיקים, יש את הכוח לשנות את המציאות הזאת. בכל אחד טמונה יצירתיות, אמביציה, רצון להוביל ובמקביל להיות חלק מעבודת צוות. חציאה לפעילות גיבוש מחוץ למשרד, היא כלי יעיל להשגת המטרה. פעילות גיבוש בטבע יכולה לשפר את מצב רוח העובדים, להעלות את המוטיבציה והיצירתיות בעבודה ולשפר את יעלותם. כשעובד מוקף בחברים לעבודה המעודדים אותו, כשהוא מרגיש שסביבת העבודה חברית ומגובשת, הגעה לעבודה היא לא עוד מטלה שצריך לסמן עליה וי, אלא חלק חשוב ומשמעותי בחיים שהוא רוצה לחוות.

פעילות גיבוש צוותי יכולה להיות גורם מכריע בהצלחה עסקית. הגישה, התומכת בגיבוש הצוות לשם חיזוק הפרודוקטיביות, מאמינה כי יצירת מרחב משותף חיובי הופכת את העבודה לחלק מהחיים, וגורמת לה להתרחש מבלי שיעקבו אחריה.

בתחום הגיבוש הציוותי דרושה יצירתיות וחדשנות. השוק של היום מציע הרבה אפשרויות וחוויות לקבוצות, עם זאת יש מספר אופציות שבולטות כמועילות יותר מאחרות. שיטת ה-ODT, או ה-Outdoor Training, הולכת והופכת לשחקנית מרכזית בתחום גיבוש העובדים. השיטה משתמשת במשחקים מרובי משתתפים, אינטראקטיביים ולא פחות חשוב מהנים שמטרתם ליצור קרבה בין העובדים ולפתח אצלם את היכולת לפתור קונפליקטים בצוות.

פעילות ODT היא קודם כל פעילות גיבוש המתבצעת מחוץ למשרד – בטבע. בנוסף, היא משלבת משימות אתגר המציבות את העובדים מול חוסר ודאות ובמקביל מעלות אדרנלין. כך נוצרת אווירה חיובית ורצון להצליח במשימה. כאשר ההצלחה בכל משימה מחייבת עבודת צוות ושיתוף פעולה. אף עובד לא יצליח במשימה לבד, בלי לרתום את חבריו – רק כשכולם יעבדו יחד – יצליחו.

פעילות ODT, בשילוב הנחיה, עיבוד והסקת מסקנות, מציגה כמה יתרונות עבור המגזר העסקי שאי אפשר לערער עליהם:

1. חיזוק הסולידריות המשחקים מאלצים את הקבוצה לעבוד בשיתוף פעולה אחד עם השני, לארגן תכניות ולפתור בעיות למען מטרה משותפת, ממש כמו בעבודה.

2. חיזוק האחד לפעמים עובדים חדשים מקבלים יחס שונה בחברה ותיקה, המשחקים הקבוצתיים נותנים להם הזדמנות להיפתח ולהראות את היכולות שלהם מול צוות העובדים.

3. חיזוק המנהיגות בכל קבוצת עובדים מסתתר מנהיג, לא תמיד קל לזהות אותו, במיוחד כשמדובר בניסיון לאתר אותו מתפקיד שלא דורש את מיומנויות ההנהגה. במשחקי ODT כל אחד תופס את התפקיד שנוח לו באופן טבעי, מה שנותן למנהלים לבחון את המיומנויות הבסיסיות של כל עובד ולזהות מנהיגים חדשים שיכולים להוביל את הצוות למקומות גבוהים יותר.

ערוצים בטבעהיא חברה מובילה בתחום סדנאות ה-ODT , פעילות גיבוש בשטח, פעילויות אתגר וסנפלינג. אנחנו מארגנים ימי כיף, טיולים, חוויות ואתגרים בכל רחבי הארץ, עם דגש על גיבוש חברתי ופיתוח היצירתיות בתוך הצוות. אם אתם מעוניינים בחוויה מהנה ומגבשת לצוות העובדים שלכם אתם מוזמנים לפנות אלינו, נשמח לענות על כל שאלה ולסייע לכם להפיק יום גיבוש מושלם, שיקח את העובדים שלכם לגבהים חדשים.

צרו אתנו קשר עוד היום בטלפון 054-7606303 או כתבו לנו הודעה בעמוד הבא.

Leave a reply