חייג עכשיו

סנפלינג בצפון – סיפורו של מטייל

סנפלינג בצפון – סיפורו של מטייל

תלוי בין שמיים וארץ…

אין הבדל אם אתה תלוי בגובה של 40 מטר או 400 מטר. זה מה שעבר לי בראש ברגע שהתחלתי לרדת בחבל. כמו עכביש על חוט זעיר, מתנדנד ברוח הפסגות, בליל ירח מלא בצפון מדינת ישראל.

האדמה הסתחררה מתחתי ומעליי צוקי הסלע הענקיים. קולות חבריי להרפתקה עלו מלמטה, קולות של חברים אחרי הדהדו אחריהם מלמעלה, אני באמצע, מוקף בשקט הבלתי מוכר של המצוקים והסלעים.

תחושת הפחד מתנדפת לנוכח הצורך לבצע את הפעולות של הגלישה באופן מדוייק. אך תחושת הבטחון באה בעיקר בזכותו של המדריך, נועם בנק. הגלישה, בליל ירח, מגובה של 45 מטר, בפעם הראשונה בחיים שלי, נעשתה מתוך בטחון שכל הפרטים, עד האחרון והקטן ביותר שלהם נבדקו ובוצעו באופן הטוב והבטוח ביותר.

המקצועיות של נועם באה לידי ביטוי בכל תנועה שלו, באופן שבו קשר את האנשים, הסביר את הדרוש הסבר, בהנחיות ובתשומת הלב המוחלטת שלו לכל צעד ולכל תנועה שביצעתי. הרגשתי זאת במסירות שלו, ברצון שלו לתת מעצמו עוד ועוד, במשך שעות ארוכות, החל מרגע היצאה לדרך, דרך השעות הקטנות של הלילה, עד לזריחה וגם לאחר מכן.

לרגע אחד הוא לא איבד את הריכוז ואת הסבלנות. כל אחד מהאנשים שנאספו הרגיש שתשומת הלב של נועם ניתנה לו במלואה. באדיבות, מתוך נינוחות ובטחון המבוססים על מקצועיות וניסיון ברמות הגבוהות ביותר.

הדאגה לכל הפרטים תרמה גם לגיבוש החברתי של האנשים, ולתחושה הטובה שליוותה לא רק את הפעולות עצמן, אלא גם הקשר שנוצר בין החברים.

עבורי, נועם, ביחס שלו לאנשים, ובאחריות שלו על חייהםו, היו המפתח להצלחת הטיול. טיול שבעיני הוא מהמקסימים שאי פעם עברתי!

תודה לנועם וצוות “ערוצים בטבע”

אין ספק שאחזור לחוויה נוספת

רם-און
מערת קשת, סנפלינג בצפון

סנפלינג מערת קשת

 

Leave a reply